Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSЧетвер, 24.04.25, 18:53


 
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 353
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу




 

 







Головна » 2019 » Лютий » 18 » Підсумки участі учнів ліцею в конкурсі-захисті МАН
20:30
Підсумки участі учнів ліцею в конкурсі-захисті МАН

  16 лютого на Рівненщині завершився ІІ етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН України. Юні науковці захищали свої наукові дослідження перед журі конкурсу, до складу якого увійшли авторитетні науковці, викладачі вузів, кандидати та доктори наук. Взяли участь у цьому цікавому заході і шестеро наших ліцеїстів. 
  Яна Пилипів, учениця 9 класу (науковий керівник - вчителька зарубіжної літератури Грицюк Галина Дмитрівна), виконала роботу на тему "Проблема боротьби й незалежності жінки в суспільстві за драмою Г.Ібсена "Ляльковий дім". У дослідженні учениця розкрила на прикладі життя головної героїні п’єси проблему становища жінки у суспільстві, встановила зв’язок проблем у драмі з подібними в сучасному суспільстві, представила результати анкетування, яке  проводилося серед школярів та людей старшого покоління щодо гармонійного сімейного життя.

  Одинадцятикласниця Віка Пилипюк працювала під керівництвом вчительки української мови та літератури Ковальчук Світлани Антонівни та представила роботу "Легенди рідного краю". Під час дослідження виявлено та зафіксовано великий цикл народних оповідей, які різною мірою торкаються Берестецької битви, вшанування пам’яті полеглих. Результати дослідження підтвердили, що часи легенд для Рівненщини не минули.
  Дослідження "Водні ресурси села Пляшева. Фізико-хімічна характеристика. Можливості  використання", яке здійснила Олеся Романюк (10 клас) разом з науковим керівником, учителькою географії Польовою Оксаною Іванівною, стало першою спробою охарактеризувати водні ресурси і проблему забезпечення водою мешканців села Пляшева і забруднення водних об’єктів цієї місцевості. Узагальнено матеріали про водні ресурси села Пляшева, визначено якість поверхневих вод і сформульовано пропозиції щодо подальших дій у плані покращення стану вод у селі. 
  А Катерина Криштоф, яка навчається у 10 класі (науковий керівник - Сьомак Лариса Яківна), вивчала художні та історико-культурні особливості творчості Івана Їжакевича на основі дослідження його станкового та монументального живопису. Результати своєї праці Катя представила у науковій роботі "Творчість Івана Їжакевича у контексті розвитку образотворчого мистецтва України другої половини ХІХ – початку ХХ століть". До вивчення творчості І.Їжакевича її спонукало те, що у Георгіївському храмі в Пляшеві знаходиться «Голгофа» Їжакевича — ​зовнішній іконостас, унікальний для української архітектури.

  Цікаве дослідження провела десятикласниця Марія Заводська (науковий керівник - вчитель фізики Гончар Володимир Михайлович). Опрацювавши багато теоретичного матеріалу, дівчина розробила та виготовила прилад для вивчення дивовижного фізичного явища - магнітної левітації. Її наукова робота "Магнітна левітація" була представлена у секції експериментальної фізики. Марійка гарно захистила дослідження, її робота  була схвально оцінена журі. Дівчина має намір і надалі працювати над вдосконаленням своєї експериментальної установки. 
  Орест Гончар, учень 11 класу, разом з науковим керівником, вчителем історії Ремесником Петром Андрійовичем, досліджував події, які відбувалися у нашому краї під час Першої Світової війни. Його робота "Воєнні дії поблизу Пляшеви та Вербня у червні-липні 1916 року" отримала високу оцінку журі. Також Орест продемонстрував гарні знання історії, впевнено захистив своє дослідження і виборов ІІІ місце у секції "Всесвітня історія".
  Кожен учасник конкурсу отримав чимало позитивних емоцій, занурившись у атмосферу змагань з достойними суперниками на високому рівні. Усі стали переможцями, навіть ті, хто не виборов призового місця, адже наполеглива робота над науковим дослідженням - це і є перемога: над труднощами, над обставинами, над власними недоліками та помилками.
  Бажаю нашим юним науковцям не зупинятись на досягнутому!

Володимир Гончар, 
вчитель фізики

Джерело фотографій 
https://www.facebook.com

 
Переглядів: 661 | Додав: Gonchar | Рейтинг: 5.0/5
Всього коментарів: 0
avatar

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz