Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSВівторок, 24.04.23, 13:07


 
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 353
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу




 

 







Головна » 2022 » Лютий » 21 » Тиждень трудового навчання та профорієнтаційної роботи
13:25
Тиждень трудового навчання та профорієнтаційної роботи

  Творчо і цікаво пройшов тиждень трудового навчання та профорієнтаційної роботи у Пляшевському ліцеї, спонукаючи учнів до більшої ініціативності у виготовленні виробів. Вироби виготовлялись з особливою старанністю та відповідальністю, тому що мають суспільно-корисне спрямування: будуть використовуватись і для власних потреб, і в інтер’єрі ліцею.
  Змістовно та захопливо відбувався круглий стіл-обмін думок «Мій професійний вибір» щодо вибору майбутньої професії за участю практичного психолога Василець З.М. та старшокласників.  Кожен учасник поділився думками про свій майбутній вибір професії, її важливість та необхідність в сучасних реаліях.  
  Виготовлення будь-якого виробу не можливе без наявної конструкторської-технологічної документації. Маючи більш глибокі знання з предмету, учні 10-11 класу виконували роль своєрідного конструкторського центру, завданням якого було розробити відповідну документацію на об’єкти праці в шкільній майстерні.
  Виготовлення сувенірів процес творчий та захоплюючий, бо дає можливість втілити свої вподобання, особливості декорування. Саме такі вироби виготовляли юні майстри 5-6 класів. Незважаючи на аналогічну технологію виготовлених виробів, вони мають певні відмінності і є особливо цінними та дорогими, бо даруватимуться рідним матусям. 
  Маючи більш глибокі знання з основ матеріалознавства та володіючи складнішими технологіями обробки конструкційних матеріалів, учні 7-9 класів виконують більш складні вироби. Проектування даних виробів вимагає детальнішої технологічної документації, а виготовлення потребує більшої вправності використання, як ручного інструменту, так і наявних верстатів у шкільній майстерні. Завдання, що виконували учні, не лише вдосконалювало їх практичні вміння працювати відповідним столярним інструментом, читати креслярську документацію, а й розвивало просторову уяву та технічне мислення при вирішенні творчих питань щодо виготовлення виробу.

    

  Якісні вироби в сучасних умовах неможливо виготовити без використання різноманітного електрифікованого інструменту, обладнання. Завдяки наявній матеріально-технічній базі шкільної майстерні здобувачі освіти 8-го класу продемонстрували свої знання, практичні вміння по підготовці та налагодженню відповідних верстатів. 
  Під час проведення тижня трудового навчання та профорієнтаційної роботи проводилися заходи, які надавали інформацію про види професій для подальшого визначення учнями їх професійної кар’єри.
  Здійснювати пошук інформації та її накопичення про заклади освіти, умови вступу, спеціальності, які можна там здобути, практично неможливо в наш час без використання мережі Інтернет. Опрацювавши наявну літературу, буклети шкільної бібліотеки, учні здійснили порівняльні характеристики зібраної інформації, використовуючи мережу Інтернет. Учні із зацікавленістю переглядали дану інформацію, визначаючи собі певні пріоритети в подальшому виборі своєї майбутньої професії. 
  Заключним заходом тижня трудового навчання та профорієнтаційної роботи було проведення аналізу та узагальнення інформації щодо проведених заходів.

Лотоцький Ю.В., вчитель трудового навчання

Переглядів: 265 | Додав: Gonchar | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz