Картини живуть своїм власним життям,
народженим душею художника.
Вінсент Ван Гог
Кожен із нас народжується з особливим, притаманним тільки йому обдаруванням, і якщо людина зуміє реалізувати свої здібності, то вона відчуватиме задоволення від життя і праці. Дехто цінує свій талант, розвиває, плекає, а дехто - марнує та розгублює...
На щастя, Катерина Криштоф, учениця 9 класу, саме з тих людей, котрі вже з юного віку працюють над своїм природним даром і постійно його вдосконалюють. Навчаючись ще у 1 класі, з нетерпінням чекала уроків образотворчого мистецтва. Під керівництвом Лариси Яківни Сьомак дівчинка зробила свої перші кроки у чарівний світ мистецтва, відчула, наскільки це захопливо - відтворювати свої думки, уявлення кольорами. Малювала багато, наскільки дозволяв час, але малюнки не зберігала - дарувала друзям.
З кожним роком зростає досвід і майстерність Катерини. Свій значний внесок у розвиток юної художниці зробили Юрій Васильович Лотоцький, вчитель образотворчого мистецтва, та Михайло Йосипович Дзядик, знаний в Україні художник, в минулому викладач Української академії друкарства, член Національної спілки художників України. Михайло Дзядик, захоплений мальовничою природою нашого краю, планує зробити власну майстерню у Солоневі. Він одразу помітив непересічні здібності Каті до живопису.
Найбільше дівчина любить малювати природу, переважно осінь. Рідше звертається до натюрморту, і зовсім зрідка малює портрети. Переважно використовує гуаш, хоча деякі картини створені аквареллю та олівцем.
Над Стиром. Гуаш, 2017 р.
Квіти. Гуаш, 2017 р.
Карпати. Гуаш, 2018 р.
Осінь. Гуаш, 2017 р.
Дубина. Гуаш, 2018 р.
Куток. Гуаш, 2017 р.
Сільський краєвид. Гуаш, 2018 р.
На околиці села. Гуаш, 2017 р.
Тато, який також володіє мистецтвом малювання, давно планує відправити доньку на навчання у художню школу. Але Каті ця ідея не до душі - вона хоче малювати вільно, без примусу. Можливо, має рацію? Навіщо заганяти себе в рамки мистецької школи, якщо є усе потрібне для того, щоб творити: талант, бажання, безліч ідей та мальовнича природа довкола, яка щодня надихає?
Катя давно планує намалювати велику картину, на якій хоче зобразити усю свою родину. А ще мріє намалювати своїх однокласників, рідну школу, усіх вчителів.
Кожна нова картина приносить радість, гордість і ще більше спонукає творити. І ця творчість не обмежена малюванням. Дівчина любить виготовляти різноманітні вироби з паперу, багато читає, особливо подобається фантастика та пригоди. Її улюбленим уроком є зарубіжна література.
Молодець, Катю! Бажаю і надалі розвивати свій талант і щодня відчувати радість творчості!
Володимир Гончар, вчитель фізики
|