Шкільний вік – пора інтенсивного формування особистості, становлення свідомого “Я”. В цей період у людини закладаються якості, особливості, які потім усе життя визначатимуть її світосприйняття, характер мислення, творчі здібності, реакцію на все оточуюче, вчинки, поведінку. Особистістю людина стає не відразу, вона визріває поступово і в її формуванні бере участь багато чинників.
Тож з метою духовного, творчого, інтелектуального розвитку дітей і молоді, створення умов для формування їх інтелектуального потенціалу в рамках методичного тижня «Від творчого вчителя – до творчого учня» було проведено учнівську наукову конференцію «Юний дослідник». Учні: Сьомак Валентина, 10 кл.; Гончар Орест, 8 кл., Стрілець Павло, 9 кл. представили старшокласникам та вчителям школи власні науково-дослідницькі роботи, з якими брали участь у Рівненській Малій академії наук учнівської молоді.
А саме: Сьомак Валентина - «Художнє втілення антигуманної сутності війни в оповіданні Генріха Белля «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…» (зарубіжна література, науковий керівник - Грицюк Г.Д.) та «Використання очерету в енергозбереженні» (Екологічно безпечні технології та ресурсозбереження, науковий керівник – Гончар В.М.); Стрілець Павло, 9 кл. - «Вимірювання часу у фізиці», (Експериментальна фізика», науковий керівник – Гончар В.М.); Гончар Орест, 8 кл. - «Відбиток давньоримської культури в історії України», (історія України, науковий керівник – Друзюк Є.Д) та «Спостереження та вивчення короткотривалих подій у фізиці», (Експериментальна фізика», науковий керівник – Гончар В.М.).
Сподіваємося, що даний захід спонукатиме інших школярів до активнішої участі як у науково- дослідницькій так і в проектній діяльності. Адже учасники конференції показали, що високий рівень їх знань, вміннь й навичок у певних освітніх галузях , в подальшому можуть успішно застосовуватись у різних сферах суспільного життя.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Сьомак Л.Я. |