Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSЧетвер, 18.12.13, 19:25


 
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 190
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 1
Користувачів: 1
larisavalya
Форма входу

 















Учителі ліцею


Ремесник Петро Андрійович

вчитель історії, правознавства,
громадянської освіти,
директор ліцею

У 1976 році закінчив Луцький державний педагогічний інститут ім. Лесі Українки за спеціальністю «Учитель історії». На посаді директора Пляшевської загальноосвітньої школи – з 1978 року по 2005 рік та з 2010 року. Він є досвідченим, ініціативним, вдумливим керівником, котрий створив творчий, продуктивний мікроклімат, сформував команду однодумців. У своїй роботі користується Конституцією України, Законами України, актами Президента України, Верховної Ради України, Кабінету міністрів України щодо освітньої галузі, наказами та розпорядженнями Міністерства освіти і науки України, іншими законодавчими та нормативно-правовими актами з питань освіти; законодавством про працю, правилами і нормами охорони і безпеки праці, правилами виробничої санітарії та пожежної безпеки.
Стиль керівництва Ремесника П.А. відображає вміння координувати і направляти діяльність педагогічного колективу в позитивне русло в реалізації поставлених завдань. Петру Андрійовичу властива висока демократичність при прийнятті важливих управлінських рішень. Ремесник П.А. показав себе здібним адміністратором та організатором, умілим педагогом. За його ініціативи було започатковано ряд загальношкільних заходів, розроблено концептуальні засади навчально-виховної діяльності школи, змодельовано інноваційні форми організації освітнього процесу. Унаслідок компетентності та творчого підходу до справи Ремесник П.А. забезпечує вміле, висококваліфіковане управління навчально-виховним процесом, контрольно-аналітичною діяльністю. Педагогічний колектив школи під керівництвом Петра Андрійовича створює умови для комфортного навчання й розвитку здібностей учнів, для професійного самовдосконалення і творчої самореалізації вчителів, залучає їх до систематичної науково-дослідницької, пошукової, експериментальної роботи, формуючи національну свідомість і любов до рідної землі. Завдяки творчій ініціативі директора з 1992 року на базі школи проходить районний зліт дитячих козацьких об’єднань Радивилівщини та обласний фізкультурно-патріотичний фестиваль школярів «Козацький гарт». 
За вагомий особистий внесок у розвиток національної освіти, багаторічну плідну педагогічну діяльність, високий професіоналізм нагороджений нагрудним знаком МОН України «Відмінник освіти України» (2010 р.) та Почесною грамотою Рівненської обласної державної адміністрації (2011 р.).


Сьомак Лариса Яківна

вчитель початкових класів,
заступник директора з навчальної роботи

Закінчила Рівненський педагогічний інститут, педагогічний факультет. Працює у Пляшевському ліцеї на посаді заступника директора з навчальної роботи з 2011 року.
Відповідно до посадових обов'язків Сьомак Л.Я. бере участь в розстановці педагогічних кадрів, організації атестації педагогічних працівників, створює умови для підвищення рівня професійної майстерності педагогів. Забезпечує методичний супровід навчально-виховного процесу в школі, самоосвітньої діяльності вчителів. Забезпечує реалізацію завдань та розвиток системи методичної роботи в школі, очолює методичну раду школи.
Забезпечує реалізацію дієвого механізму розмежування функцій між керівним складом навчального закладу» повноважень та відповідальності між працівниками школи, єдиний підхід до організації навчально- виховного процесу, забезпечує виконання Державних стандартів освіти, якість освіти випускників, охорону життя та здоров’я учнів (вихованців) та працівників.
Лариса Яківна виявляє почуття відповідальності, здатна позитивно впливати на людей, має якості лідера, працює над підвищенням та оновленням професійного досвіду, чітко визначає мету І пріоритети сучасної освіти, оптимально організовує навчально-виховний процес, раціонально розподіляє робочі завдання, володіє високим рівнем культури, поведінки і спілкування.
Її досвід базується на науково-методичному фундаменті, містить передові педагогічні ідеї, власні знахідки й напрацювання. Впродовж останніх років працює над реалізацією науково-методичною проблеми «Підвищення рівня професійної майстерності педагога як умова всебічного розвитку учнів та формування ключових компетентностей успішної особистості випускника школи». Підвищуючи свій професіоналізм, намагається орієнтуватися в широкому спектрі сучасних інноваційних проектів, ідей, напрямків, використовувати найефективніші освітні технології, впроваджувати новітні педагогічні технології, які гарантують реалізацію творчих здібностей, зв'язного мовлення, розвивають логічне мислення учнів та пізнавальні інтереси школярів.
Вона добре володіє ситуацією в учнівському колективі, враховує в роботі індивідуальні особливості своїх учнів.
Ларису Яківну поважають учні, їх батьки та колеги. Вона — скромна, принципова, користується заслуженим авторитетом.


Скруха Петро Дмитрович

вчитель фізичної культури,
заступник директора з виховної роботи

У 2007 році закінчив Тернопільський національний педагогічний університет за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Фізична культура». У Пляшевській загальноосвітній школі на посаді заступника директора школи з виховної роботи працює з 2005 року. Має кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», яка була встановлена рішенням атестаційної комісії відділу освіти 06.04.2010 року. Скруха П.Д. виявляє високий рівень професіоналізму, ініціативи творчості, досконало володіє методами управлінської діяльності та педагогічної роботи з дітьми, ефективними формами і технологіями організації виховного процесу в ліцеї. Використовує у роботі широкий спектр стратегій виховання, вміє продумувати оригінальні, інноваційні ідеї, сприяє застосуванню у виховній роботі нестандартних форм проведення виховних заходів. Петро Дмитрович працює над реалізацією національно-патріотичного виховання – організовує зустрічі з учасниками АТО, проводить заходи з відзначення у школі пам’ятних та знаменних дат нашої держави, встановлює і підтримує зв’язки школи із НМЗ «Поле Берестецької битви» для спільної діяльності з питань національно-патріотичного виховання. Значну увагу приділяє залученню та підготовці учнів ліцею до участі у різноманітних Всеукраїнських, обласних, районних акціях, конкурсах, оглядах, виставках. Завдяки творчій праці Скрухи П.Д. школярі є неодноразовими переможцями та призерами цих заходів.
Петру Дмитровиу притаманні доброзичливість, об’єктивність, уміння створити позитивний мікроклімат у педагогічному та учнівському колективах.


Бузан Марія Михайлівна

вчитель хімії, біології,
основ здоров'я

Закінчила Волинський університет ім.Лесі Українки, біологічний факультет. У Пляшевській загальноосвітній школі на посаді вчителя хімії та біології працює з 2004 року. Вона володіє знанням основ педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології; знанням теоретичних основ біології; використовує у освітньому процесі інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси. ЇЇ учні прилучаються до самостійної роботи, розвивають свою пізнавальну активність. Марія Михайлівна використовує творчі та проблемні завдання, що стимулює творчу ініціативу та самостійність учнів. Вчителька враховує психологічні особливості учнів, їх реальні навчальні можливості, стимулює позитивне ставлення учнів до освітньої діяльності. Такий підхід до процесу навчання на уроках біології та хімії створює умови для розвитку пізнавальної активності школярів, їхнього самовираження, самовдосконалення, а також для реалізації індивідуальної науково-методичної проблемної теми «Використання інтерактивних форм та методів навчання на уроках біології та хімії», над якою працює педагог.


Вараницька Валентина Володимирівна

педагог-організатор, 
вчитель української мови та літератури

У 2006 році закінчила Рівненський державний гуманітарний університет за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література». З 1998 року працює у Пляшевській загальноосвітній школі на посаді педагога-організатора. Рішенням атестаційної комісії від 06.04.2010 р. їй встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії». Як педагог-організатор Валентина Володимирівна утверджує в учнівському колективі повагу до принципів загальнолюдської моралі: правди, справедливості, гуманізму, доброти, працелюбства, інших доброчинностей. Виховує повагу до батьків, жінки, культурно-національних, духовних, історичних цінностей України, дбайливе ставлення до навколишнього середовища. Готує дітей, підлітків до свідомого життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди. Вараницька В.В. координує роботу органів учнівського самоврядування в Пляшевському ліцеї, які беруть дієву участь у громадських органах управління ліцеєм, організовують доброчинні, культурні акції, займаються волонтерською діяльністю. Як вчителька української мови та літератури досконало знає свій предмет, володіє ефективною методикою його викладання, забезпечує свідоме засвоєння системи знань, умінь і навичок, які потрібні для загального розвитку учнів. Впроваджує інноваційні форми та методи в освітній процес. У своїй роботі Валентина Володимирівна використовує мультимедійні технології з метою підвищення якості знань учнів, залучає їх до самостійної роботи. Постійно працює над формуванням культури мовлення учнів, вміло формує словесно-логічне мислення.


Василець Зоряна Миколаївна

практичний психолог

Закінчила Рівненський державний гуманітарний університет за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Історія». У Пляшевському ліцеї на посаді практичного психолога працює з 2001 року. Рішенням атестаційної комісії від 29.03.2016 року Василець З.М встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії». Працюючи над проблемою «Психологічний супровід важковиховуваних дітей», Зореслава Миколаївна планує, розробляє, впроваджує в практику розвиваючі, корекційні програми освітньої діяльності з урахуванням статевих, вікових, інших особливостей дітей. Виявляє і обстежує вихованців, учнів, які потребують соціально-психологічної корекції, надає їм психолого-педагогічну допомогу. Виявляє причини, що утруднюють становлення особистості дитини. Шляхом психодіагностики, консультування, психопрофілактики, психолого-педагогічної корекції, надає допомогу вихованцям, учням, учителям, батькам у вирішенні питань навчання, виховання і розвитку дітей та підлітків. Проводить психолого-педагогічну діагностику їхньої готовності до навчання. Готує вихованців, учнів до життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами. Дотримується педагогічної етики та етичного кодексу психолога, поважає гідність дитини, захищає її від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, пропагує здоровий спосіб життя. 


Гогой Ганна Мойсеївна

вчитель математики

У 1989 році закінчила Рівненський педагогічний інститут імені Д.З.Мануїльського за спеціальністю «Математика і фізика». На посаді вчителя математики у Пляшевській загальноосвітній школі працює з 1990 року. У 2006 році рішенням районної атестаційної комісії їй встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії».Працюючи над проблемою «Використання історичних матеріалів на уроках математики – важливий напрямок у формуванні ключових компетентностей школярів», особливу увагу звертає на формування математичної грамотності, розвиває вміння висловлювати обґрунтовані математичні судження, вчить діяти за заданим алгоритмом, а також самостійно конструювати нові алгоритми. Уроки Гогой Г. М. завжди цікаві, насичені різноманітними формами і методами, проходять чітко, злагоджено, на високому науково – теоретичному й методичному рівні. Вчитель добре володіє методикою індивідуальної роботи з учнями, використовуючи при цьому диференційований підхід до вибору дидактичного матеріалу. Широко використовує творчі та проблемні завдання, що стимулює творчу ініціативу та самостійність учнів. 


Гогой Ярослав Павлович

вчитель історії, економіки,
фізичної культури,
предмету "Захисту Вітчизни"

У 2012 році закінчив Волинський національний університет імені Лесі Українки за спеціальністю «Географія». У 2017 році отримав другу вищу освіту в Рівненському державному гуманітарному університеті – «Історія». У Пляшевському ліцеї працює на посаді вчителя історії з 2016 року.
Ярослав Павлович завжди добросовісно виконує свої посадові обов’язки. У своїй роботі використовує диференційований та індивідуальний підхід до учнів, володіє сучасними технологіями, методичними прийомами, педагогічними засобами, різними формами позаурочної роботи та їх якісним застосуванням, використовує інноваційні технології у освітньому процесі на уроках історії. Гогой Я.П. постійно працює над вихованням в учнів національної свідомості, гідності та честі в гармонійному поєднанні національних і загальнолюдських цінностей, створенню у дітей ідеалів гуманізму, демократії, добра та справедливості, сприяє формуванню в школярів поваги до культурно – національних, духовних, історичних цінностей України.


Гончар Володимир Михайлович 

вчитель фізики, інформатики та астрономії

У 1999 році закінчив Львівський державний університет імені Івана Франка, за спеціальністю «Фізика». З 1999 року працює у Пляшевській загальноосвітній школі на посаді вчителя фізики, астрономії та інформатики. Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії. Рішенням атестаційної комісії від 05.04.2017 р. йому присвоєно педагогічне звання «вчитель-методист». 
Володимир Михайлович постійно вдосконалює свій професійний рівень, володіє інноваційними освітніми методиками та сучасними педагогічними технологіями, широким спектром стратегій навчання, активно їх використовує та поширює у професійному середовищі; застосовує нестандартні форми проведення уроку; дотримується таких принципів:

•    сприйняття дитиною нових знань має бути осмисленим;
•    кожен урок повинен перетворитися на процес відкриття, на якому створені умови для розвитку всіх складових самоосвіти;
•    диференціація та індивідуалізація навчання – одні з основних принципів сучасного навчання, що сприяють розвитку здібностей учнів;
•    широке використання в роботі сучасних інноваційних технологій, які стимулюють учнів до самостійної пошукової діяльності, сприяють розкриттю творчого потенціалу вчителя та учня.

Учитель постійно працює над тим, як найдоцільніше формувати в учнів вміння навчатися, розв’язувати проблеми у сфері освітньої діяльності, пізнавальні, аналітичні проблеми, здійснювати пошук ефективних способів діяльності, спрямованих на продовження власної освіти в загальнокультурному та професійному аспектах. 
Гончар Володимир Михайлович особливу увагу акцентує на роботі з обдарованими дітьми та тими, які цікавляться предметом, розвиває їхні творчі здібності, вдало мобілізує енергію та зусилля учнів на творчий пошук. Як наслідок, за 17 років роботи в школі він підготував 33 призери ІІ та ІІІ етапів учнівських олімпіад з фізики та інформатики. Учні школи є постійними учасниками МАН у секціях фізико-інформаційного напряму. Сам учитель приймає участь у конкурсах професійної майстерності.
Володимир Михайлович зумів залучити учнів середніх та старших класів до роботи у гуртку технічного моделювання, де моделюють повітряних зміїв та конструюють повітряні кулі, які згодом запускають.


Грицюк Галина Дмитрівна 

вчитель зарубіжної літератури, 
української мови та літератури, 
художньої культури

У 1983 році закінчила Рівненський педагогічний інститут імені Д.З.Мануїльського за спеціальністю   «Російська мова та література».  У Пляшевській загальноосвітній школі працює з 1984 року, а на посаді вчителя зарубіжної літератури з 1992 року. Вчитель вищої кваліфікаційної категорії, нагороджена нагрудним знаком «Відмінник освіти України».  Рішенням атестаційної комісії Управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації  від 15.04.2010 р. Галині Дмитрівні присвоєно педагогічне звання «вчитель-методист». Це творчо працюючий педагог, котрий володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує та поширює у професійному середовищі, вміє продумувати оригінальні, інноваційні ідеї, застосовує нестандартні форми проведення уроків. Вчителька активно впроваджує такі форми та методи організації освітнього процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання учнів. Галина Дмитрівна досконало володіє методикою викладання зарубіжної літератури. Диференціація навчальних завдань, розробка індивідуальних та групових завдань з урахуванням індивідуальних особливостей школярів, рівня їхньої підготовки та розвитку інтересу є характерними особливостями підготовки вчителя до уроків. Самі уроки проводить цікаво і захоплююче з використанням інтерактивних методик (уроки-семінари, інтегровані уроки, уроки-диспути, заочні подорожі, літературні вікторини, написання нарисів та творів). Велику увагу Галина Дмитрівна приділяє формуванню духовного світу учнів, цілісних світоглядних уявлень, загальнолюдських цінностей шляхом залучення через зарубіжну літературу до культурних надбань людства.


 

Ковальчук Світлана Антонівна

вчитель української мови та літератури

У 1992 році закінчила Луцький державний педагогічний інститут імені Лесі Українки за спеціальністю «Українська мова та література». У Пляшевській загальноосвітній школі на посаді вчителя української мови і літератури працює з 1993 року. Досконало знає свій предмет, володіє ефективною методикою його викладання, забезпечує свідоме засвоєння системи знань, умінь і навичок, які потрібні для загального розвитку учнів. Впроваджує інноваційні форми та методи в навчально-виховний процес. У своїй роботі Світлана Антонівна використовує мультимедійні технології з метою підвищення якості знань учнів, залучає їх до самостійної роботи. Велику увагу приділяє нестандартним формам роботи, використовує міжпредметні зв’язки. Постійно працює над формуванням культури мовлення учнів, вміло формує словесно-логічне мислення. Для уроків Ковальчук Світлани Антонівни характерним є різноманітний вибір методичних прийомів і висока інтенсивність, що сприяє розвитку пізнавальної діяльності учнів.
З метою підвищення інтересу до вивчення української мови і літератури проводить позакласну роботу. Учні Ковальчук С.А. є призерами районних олімпіад з української мови та літератури, мовно-літературних конкурсів. 
Світлана Антонівна приділяє багато уваги позакласним заходам. У рамках тижня української мови і літератури проводить вікторини, брейн-ринги, викликаючи в учнів стійкий пізнавальний інтерес до предмету.
Сама вчителька приймає участь у конкурсах професійної майстерності. У 2016-2017 навчальному році на ярмарку педагогічної творчості представила роботу «Фанфіки на уроках словесності».


Коринецька Руслана Павлівна

вчитель початкових класів

У 2001 році закінчила Волинський державний університет ім. Лесі Українки за спеціальністю «Початкове навчання». У Пляшевській загальноосвітній школі на посаді вчителя початкових класів працює з 1999 року. Рішенням атестаційної комісії Пляшевської ЗОШ І-ІІІ ст. від 22 березня 2011 року їй встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії». Руслана Павлівна є творчим досвідченим вчителем. Добре володіє методикою викладання всіх предметів у початкових класах. ЇЇ уроки завжди цікаві, добре продумані, насичені, з вдало підібраною наочністю та різноманітним дидактичним матеріалом. Працюючи над проблемою «Розвиток мовленнєвої діяльності учнів початкових класів», Руслана Павлівна багато уваги приділяє різнобічному розвитку мовлення учнів, їх мислення, формуванню навичок творчої самостійної роботи. На уроках постійно намагається створити такі мовленнєві ситуації, коли кожен учень має можливість висловитися, проявити себе в комунікативному процесі. Наполегливо працює над виробленням в учнів математичного мислення, складанням задачі за ілюстрацією, розвитком умінь робити різні операції з числами: складати, порівнювати їх, уміння користуватися математичною термінологією. На уроці створює ігрову атмосферу, що розвиває пізнавальний інтерес і активність учнів, знімає втому, дозволяє утримати увагу. 
Коринецька Руслана Павлівна бере активну участь у роботі методичного об’єднання вчителів початкових класів Займається самоосвітою, підвищує свій фаховий та професійний рівень.


Лотоцький Юрій Васильович

вчитель трудового навчання, 
технологій, образотворчого мистецтва

У 2002 році закінчив Рівненський державний гуманітарний університет за спеціальністю «Декоративно-прикладне мистецтво». У Пляшевському ліцеї на посаді вчителя образотворчого мистецтва та трудового навчання працює з 2010 року. Рішенням атестаційної комісії від 26.03.2013 року Лотоцькому Ю.В присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії». Свою професійну діяльність Лотоцький Юрій Васильович організовує відповідно до вимог державних документів про освіту та відповідно до сучасних вітчизняних та зарубіжних науково-педагогічних вимог до художньо- естетичного розвитку школярів. Уроки проводить, застосовуючи інноваційні технології викладання образотворчого мистецтва: аудіовізуальні засоби, мас-медіа; уміє діагностувати та оцінювати художньо-естетичний розвиток учнів за критеріями оцінювання освітніх результатів, затверджених МОН України.
Лотоцький Ю.В. приймає участь у профільних конкурсах. У 2016 році робота вчителя з теми «Вивчення стилістичних особливостей української витинанки на уроках образотворчого мистецтва» посіла ІІ місце у Ярмарку професійної педагогічної майстерності. Вчитель особливу увагу акцентує на роботі з обдарованими дітьми та тими, які цікавляться предметом, розвиває їхні творчі здібності, вдало мобілізує енергію та зусилля учнів на творчий пошук. 
Як результат учні школи - постійні учасники конкурсів дитячої творчості: «Фестиваль писанок 2016», «Охорона праці очима дітей», «Україна без корупції» «Об’єднаймося, брати мої!». З великим задоволенням та натхненням наполегливо освоюють декоративну різьбу по дереву.


Пекарська Оксана Антонівна

вчитель початкових класів

У 1996 році закінчила Слов’янський державний педагогічний інститут, за спеціальністю «Початкове навчання». З 1998 року працює у Пляшевській загальноосвітній школі на посаді вчителя початкових класів. Вчитель вищої кваліфікаційної категорії. Оксана Антонівна постійно вдосконалює свій професійний рівень, володіє інноваційними освітніми методиками та сучасними педагогічними технологіями, активно їх використовує та поширює у професійному середовищі; застосовує нестандартні форми проведення уроку. Педагогічна майстерність і творчість вчительки формувалися внаслідок щоденної роботи над собою, постійним прагненням до самоосвітньої діяльності та пошуку істини.
Вчителька успішно працює над реалізацією індивідуальної науково-методичної проблеми "Розвиток креативності молодших школярів, як умова формування необхідних життєвих компетенцій". 
Оксана Антонівна використовує різні форми роботи на уроці, її нестандартні уроки - це творчість, самобутність, мистецтво вчителя-майстра. На своїх уроках максимально стимулює пізнавальну самостійність, творчу активність та ініціативу школярів, виховує пізнавальний інтерес. Велику увагу приділяє нетрадиційним формам освітнього процесу: уроки-КВК, уроки-змагання, уроки-подорожі на острів «Евріка», уроки-фантазії; цікаві позакласні заходи. В своїй роботі використовує дидактичні ігри «Лото», розгадування кросвордів, чайнвордів, ребусів.
Оксана Антонівна активно працює відповідно стандарту Нової Української Школи, співпрацюючи з батьками та створюючи відмінне освітнє середовище для наймолодших школярів.
Педагог підвищує професійну майстерність та приймає участь у професійних конкурсах: брала участь у авторському семінарі Ш.О.Амонашвілі у м. Львові, конкурсі-ярмарку-2018 в номінації «Початкова освіта»; 2018 році отримала Cертифікат про проходження онлайн курсів для вчителів початкової школи EdEra.


Польова Оксана Іванівна

вчитель географії, біології,
природознавства, екології,
основ здоров'я

У 1995 році закінчила Волинський державний університет імені Лесі Українки за спеціальністю «Географія і біологія». З 1995 року працює у Пляшевській загальноосвітній школі на посаді вчителя географії та біології. Рішенням атестаційної комісії від 06.04.2009 року Польовій О.І. встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії».
Оксана Іванівна – педагог із високим рівнем професіоналізму та почуттям обов’язку. Досконало володіє сучасною методикою викладання географії та біології, творчо поєднує на уроках сучасні освітні технології з уже випробуваними життєвим досвідом формами і методами роботи. Працюючи над науково-методичною проблемою «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках географії, біології та в позакласній роботі» вчитель особливу увагу приділяє формуванню картографічної грамотності й культури, розвиткові геопросторового мислення та вміння логічно викладати свої думки. Її уроки відзначаються продуманим використанням комплексу методів навчання, різноманітною структурою, чітко поставленими метою, конкретними завданнями, раціональною організацією самостійної роботи учнів, цікавим краєзнавчим матеріалом. Під час їх проведення вміло застосовує інформаційно-комунікаційні технології, можливості інтернету, що дає змогу активно впроваджувати методи інтенсивного навчання, значно підвищувати ефективність уроку та поліпшувати якість знань учнів. Уроки Польової О.І. завжди цікаві, результативні, відрізняються високим рівнем організації, дисципліни і творчості. 
  Вчителька виховує в учнів бережливе ставлення до природи, рідного краю, звичаїв свого народу. Формує позитивні риси характеру: справедливість, чесність, цілеспрямованість.


Хміль Любов Володимирівна

вчитель математики

У 1996 році закінчила Рівненський педагогічний інститут за спеціальністю «Математика і фізика». Спеціаліст першої кваліфікаційної категорії. Любов Володимирівна володіє широким спектром стратегій навчання. Ефективно використовує сучасні інформаційні технології, можливості Інтернет-ресурсів, уміє продукувати оригінальні, інноваційні ідеї, застосовує нестандартні форми проведення уроку; активно впроваджує форми та методи організації освітнього процесу на уроках математики, що забезпечує максимальну самостійність навчання учнів.
На уроках Хміль Л.В.особливу увагу звертає на розуміння й осмислення учнями виконуваних операцій. Завдання розробляються різної складності. Виконанню такого обсягу роботи на уроці сприяють майстерність педагога, чітко продумані етапи заняття, раціональне використання кожної його хвилини, правильність добору матеріалу. Вчителька постійно вдосконалює свій професійний рівень; використовує диференційований та індивідуальний підхід до учнів; на високому рівні володіє сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами, педагогічними засобами.


Хом'як Лариса Володимирівна

вчитель початкових класів

У 1997 році закінчила Рівненський державний педагогічний інститут за спеціальністю «Вчитель початкових класів». З 1990 року працює у Пляшевській загальноосвітній школі на посаді вчителя початкових класів. Рішенням атестаційної комісії від 06.04.2004р. Хом’як Л.В. встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії».
Лариса Володимирівна постійно вдосконалює свій професійний рівень; використовує диференційований та індивідуальний підхід до учнів; володіє сучасними освітніми технологіями, методичними прийомами, педагогічними засобами; старанно планує і розробляє кожен урок, мотивує дітей до вивчення шляхом добору найцікавіших для учнів завдань; вміє продукувати оригінальні, інноваційні ідеї. ЇЇ учні прилучаються до самостійної роботи над книгою, розвивають свою пізнавальну активність. Вчителька створює доброзичливий мікроклімат на уроці, вміє зацікавити учнів предметом, та реалізує індивідуальну науково-методичну проблему «Роль активних та інтерактивних форм і методів навчання в удосконаленні педагогічного процесу та розвитку учнів».
Творче ставлення до роботи забезпечує високу якість навчання школярів. Переважна більшість її вихованців має високий та достатній рівень навчальних досягнень.
Як класний керівник Лариса Володимирівна багато уваги приділяє згуртуванню учнівського колективу. Свою роботу спрямовує на всебічний розвиток дітей, що охоплює інтелектуальні, моральні, трудові, фізичні, естетичні властивості людини. Стосунки з дітьми будує на довірі, повазі, вимогливості, справедливості.
Тісно співпрацює з батьками своїх вихованців, надаючи допомогу у питаннях навчання, виховання та розвитку їх дітей.


Чубай Надія Степанівна

вчитель англійської мови

У 2013 році закінчила Кременецькький обласний гуманітарно-педагогічний інститут ім. Тараса Шевченка за спеціальністю «Філолог, вчитель англійської мови, української мови і літератури, зарубіжної літератури». З 2014 року працює у Пляшевській загальноосвітній школі на посаді вчителя англійської мови. 
Надія Степанівна – відповідальний, старанний, творчий педагог. Вона має належний рівень теоретичної, методичної та мовленнєвої підготовки; володіє методикою викладання англійської мови як в молодших так і в старших класах; використовує інформаційно-комунікаційні технології, цифрові освітні ресурси. 
Вчителька логічно будує свої уроки, використовуючи різноманітні активні форми та прийоми роботи з активізації діяльності учнів та підвищення її ефективності з урахуванням вікового складу, рівня підготовленості. Проблемно-пошукові ситуації дають можливість не тільки пожвавити інтерес до теми, а й відпрацьовувати здобуті знання, уміння, навички осмислення змісту навчального матеріалу, і творчо використовувати здобуті знання. Вона завжди створює доброзичливий мікроклімат на уроці, вміє зацікавити своїм предметом, формуючи при цьому особистісні потреби вивчення іноземної мови. Надія Степанівна постійно вдосконалює свій професійний рівень: є учасником різноманітних професійних тренінгів, курсів, у 2018 році отримала Cертифікат про проходження онлайн курсів для вчителів на платформі EdEra.

Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту
Офіційний сайт села Пляшева Сайт Свято-Георгіївського чоловічого монастиря на Козацьких Могилах





Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтів - uCoz