Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSП`ятниця, 24.05.03, 07:54


 
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 353
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу




 

 







Головна » 2021 » Квітень » 19 » Підсумки тижня фізики
09:00
Підсумки тижня фізики

Наука повинна бути весела, захоплююча і проста.
Петро Капиця

  Протягом 12-16 квітня у ліцеї проходив предметний тиждень фізики. Кожен учень мав змогу долучитися до заходів, які відбувалися протягом цих днів. Фізика - це не лише складні формули, заплутані розрахунки, важкі задачі. Кожен з нас щомиті зустрічається у житті з безліччю фізичних явищ. Та хтось сприймає їх як належне, а хтось намагається знайти їх пояснення, зрозуміти суть того, що відбувається у природі. Якщо ви належите до другої категорії - вітаю! У вас задатки справжнього фізика! 
  Розпочався тиждень фізики оголошенням конкурсу малюнків "Космічні канікули". Вдруге проводиться цей конкурс у ліцеї, і щоразу змагаються у ньому чимало учасників. Хоча це не так змагання, як спосіб виразити своє бачення безмежного світу, який нас оточує. Цьогоріч було було представлено 25 малюнків у трьох вікових категоріях. Переможці конкурсу, визначені шляхом онлайн-голосування: 

Молодша вікова категорія: 
І місце - Березюк Антоніна (4 клас);
ІІ місце - Бойцукевич Лілія (4 клас).
Середня вікова категорія: 
І місце - Федорова Діана (7 клас);
ІІ місце - Гончар Володимир (6 клас);
ІІІ місце - Масюк Марія (8 клас).
Старша вікова категорія:
І місце - Чубай Надія Степанівна (вчителька англійської мови);
ІІ місце - Пилипів Яна (11 клас);
ІІІ місце - Грицаюк Дмитро (11 клас).

Нічне небо. Березюк Антоніна (4 клас)

Людина в космосі. Діана Федорова (7 клас)

Зоряний подих. Чубай Н.С.

  Переглянути малюнки учасників конкурсу можна у галереї. Окремої подяки за активну участь та гарні малюнки заслуговують наймолодші учасники: Соломійка Гогой та Денис Возний. Вони вдруге брали участь у конкурсі та отримають спеціальні дипломи і призи. 
  У вівторок учні 11 класу, розділившись на дві команди, змагалися у знанні історії фізики, намагаючись вгадати ім'я вченого за його портретом та описом здобутків. Гра була рівною та безкомпромісною і на фініші перемогу виборола команда дівчат. Рахунок гри 10:8 на їх користь. 

У конкурсі "Чи знаєш ти вчених-фізиків?"
змагаються учні 11 класу

  Чи достатньо знання формул та уміння їх застосовувати для розв'язування задач із фізики? Ні, звичайно. У цьому зміг переконатись кожен учень, спробувавши виконати онлайн завдання із розв'язування задач на логіку. Здавалося б, нескладні задачі, але кожна містить "підводні камені", потребує нестандартного підходу, креативного мислення. Двоє учнів, Дмитро Грицаюк (11 клас) та Ілля Бочков (10 клас) домоглися відмінного результату, правильно виконавши по 9 задач із 10. Молодці, хлопці!
  Прохолодна погода не зупинила школярів, які дружно вирушили на луг вивчати аеродинаміку, запускаючи повітряні змії. Злагоджена команда восьмикласників у складі Назара Причепи та Іллі Ремесника швидко підняла два коробчастих змії у повітря. Школярі із захопленням розглядали, як вони, перетворившись у маленькі "сірникові коробочки", ширяли, здавалося, попід хмарами. Кожен хотів потриматись за нитку-леєр, відчути силу вітру, який утримує в небі нехитрий пристрій з рейок та паперу.
  А для вивчення реактивного руху гарно підходить саморобна гідродинамічна ракета. Хоча "паливо" у ній не ракетне, а звичайна вода, але суть польоту та сама, що і в справжніх космічних ракет. Запуск нескладний: залити у бак ракети 0,5 л води, встановити на спеціальну пускову установку, створити в баку тиск за допомогою автомобільного насоса, натиснути на важіль і ... ракета зі свистом злітає на кілька десятків метрів вгору! Спостережливі конструктори, учні 8-10 класів, відмітили, що висота польоту залежить від багатьох факторів: об'єму води, тиску повітря у баку, розміру ракети, розташування її центру мас. 

  

  

Юним конструкторам повітряних зміїв 
без знання фізики не обійтись

На стартовій позиції - 
модель гідродинамічної ракети

  

Гра "Алтимат" - динамічна та захоплююча

  Навіть граючи одну з своїх улюблених ігор, алтимат, школярі могли помітити, що політ літаючого диска ("фрізбі") відбувається завдяки фізичним ефектам. Ефект Бернуллі створює підіймальну силу, завдяки якій диск утримується в повітрі, а гіроскопічний ефект забезпечує його стійкість та стабільність польоту.
  Сподіваюся, що всі учасники заходів, які відбувалися під час тижня фізики, залишилися задоволеними, отримали імпульс для вивчення цієї надзвичайної науки. Не забувайте спостерігати за природою, розгадуйте її загадки, міркуйте та творіть!

Володимир Гончар, вчитель фізики

Переглядів: 394 | Додав: Gonchar | Рейтинг: 5.0/6
Всього коментарів: 0
avatar

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz