Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSНеділя, 24.05.05, 18:13


 
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 353
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу




 

 







Головна » 2021 » Лютий » 16 » Тиждень трудового навчання та профорієнтаційної роботи
22:21
Тиждень трудового навчання та профорієнтаційної роботи

  Творчо і цікаво проходить тиждень трудового навчання та профорієнтаційної роботи у Пляшевському ліцеї спонукаючи учнів до більшої ініціативності у виготовленні виробів. Вироби виготовлялись з особливою старанністю та відповідальністю, тому що мають суспільно-корисне спрямування, а саме будуть використовуватись для власних потреб, інтер’єру ліцею.
  Враховуючи зміни погодніх умов, п’ятикласники вготовляли годівниці для зимуючих птахів. Виготовивши цей виріб, діти не лише оволоділи певними технологіями обробки матеріалів, а й усвідомили необхідність допомоги людей у зимовий період птахам, тваринам. Незважаючи на те, що Новорічні свята пройшли, учні 6 класу проєктували та розпочали виготовлення святкового підсвічника. Даний виріб містить певну кількість елементів, а їхня форма - це безмежна фантазія кожної дитини.

  Маючи більш глибокі знання з основ матеріалознавства та володіючи складнішими технологіями обробки конструкційних матеріалів, учні 7-9 класів виконують більш складні вироби. Проєктування даних виробів вимагає детальнішої технологічної документації, а виготовлення потребує більшої вправності використання як ручного інструменту так і наявних верстатів у шкільній майстерні. Завдання, що виконували учні, не лише вдосконалювало їх практичні вміння працювати відповідним столярним інструментом, читати креслярську документацію, а й розвивало просторову уяву та технічне мислення при вирішенні творчих питань щодо виготовлення виробу.

  Під час проведення тижня трудового навчання та профорієнтаційної роботи проводилися заходи, які надавали інформацію про види професій для подальшого визначення учнями їх професійної кар’єри.
  Здійснювати пошук інформації та її накопичення про заклади освіти, умови вступу, спеціальності, які можна там здобути практично неможливо в наш час без використання мережі Інтернет. Опрацювавши наявну літературу, буклети шкільної бібліотеки, учні здійснили порівняльні характеристики зібраної інформації, використовуючи мережу Інтернет. Школярі із зацікавленістю переглядали дану інформацію, визначаючи собі певні пріоритети в подальшому виборі своєї майбутньої професії.

  Заключним етапом проведення тижня трудового навчання та профорієнтаційної роботи разом із практичним психологом Василець З.М. та старшокласниками стало проведення круглого стола-обміну думок «Мій професійний вибір», де кожний учасник ділився міркуваннями про свій майбутній вибір професії, її важливість та необхідність в сучасних реаліях. Виготовлення будь-якого виробу неможливе без наявної конструкторсько-технологічної документації. Маючи більш глибокі знання з предмета, учні 10-11 класу виконували роль своєрідного конструкторського центру, завданням якого було розробити відповідну документацію на об’єкти праці в шкільній майстерні. Зокрема, хочеться відмітити творчий проект «Новорічна ялинка» учнів 10 класу, що продемонстрував, як можна раціонально і бережливо використовувати наші ліси.

Лотоцький Ю.В.,вчитель трудового навчання
 

Переглядів: 351 | Додав: gonchar2101 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
avatar

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz