5 клас. Об’єкт проектної діяльності: Серветниця.
Призначення, види та конструктивні особливості серветниці, виготовлених технологією ажурного випилювання.
Застосування методу фантазування (біоформ) для виготовлення серветниці.
Завдання: Створення графічного зображення серветниці. (виготовлення шаблонів).
6 клас. Об’єкт проектної діяльності: підставка під горнятко.
Види конструкційних матеріалів. Деревина, шпон, фанера. Види підставок під горнятко.
Завдання: Створення ескізу підставки під горнятко. Використання ескізу для виготовлення шаблону. Вибрати техніку оздоблення.
7 клас. Об’єкт проектної діяльності підставка під квіти.
Застосування методу фокальних об’єктів.
Втілення ідей виготовлення підставки для квітів у формі графічного документа (ескізу, креслення, рисунка).
Завдання: Виготовлення шаблонів(картон). Підбір матеріалу. Розмічання деталей підставки під квіти.
8 клас. Об’єкт проектної діяльності декоративна скринька.
Застосування методу фокальних об’єктів.
Втілення ідей виготовлення декоративної скриньки у формі графічного документа (ескізу,креслення, рисунка).
Завдання: Виготовлення шаблонів(картон). Підбір матеріалу. Розмічання деталей декоративної скриньки.
9 клас. Об’єкт проектної діяльності поличка (туалетна, під книги).
Застосування методу комбінаторики. Втілення ідей у формі графічного зображення (ескізу, креслення, технічного рисунка).
Завдання: Вибрати техніку оздоблення. Виконати малюнок для оздоблення.
10 клас. Об’єкт проектної діяльності створення макету декоративної переправи (місток).
Застосування методу комбінаторики, фантазування. Втілення ідей у формі графічного зображення (ескізу, креслення, технічного рисунка).
Завдання: Вибрати техніку оздоблення. Виконати креслення об’єкта.
11 клас. Об’єкт проектної діяльності створення макету декоративної криниці.
Застосування методу комбінаторики, фантазування. Втілення ідей у формі графічного зображення (ескізу, креслення, технічного рисунка).
Завдання: Вибрати техніку оздоблення. Виконати креслення об’єкта.
Лотоцький Ю.В., вчитель трудового навчання |